مشترک گرامی چه خبر؟ مامان بابا خوبن؟، علی کوچولو چه طوره؟ الهی

ایرانسل قربونش بره.

مشترک گرامی با 645200 ریال شارژ دیگر برنده 150 تومن شارژ داخل

شبکه بشوید.

مشترک گرامی چته؟ چرا تو فکری؟ عاشق شدی؟ آخه بدبخت! با این

 وضع گرونی کی عاشق می شه؟ ها؟

مشترک گرامی تو مسابقه ما شرکت کن با 20 لیتر بنزین جایزه ! با این

کار مشت محکمی تو دهن همراه اول بزن!

مشترک گرامی یه طرح دارم بهاره. یکی سیم کارت بخر یکی ببر یکی

میارم در خونتون یکی می دم به عموتون یکی هم واسه عمتون ...

مشترک گرامی...

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۸:۱۵ ب.ظ توسط محمد جواد |



آهنگ جدید محسن یگانه

25954613221968609210 دانلود جدیدترین آهنگ محسن یگانه به نام خیلی دلم ازت پره

تک آهنگ جدید محسن یگانه ۲۰ اسفند ۹۰ 

از اینجا دانلود  کنید


+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۷:۱۷ ب.ظ توسط محمد جواد |


دلم گرفت خواستم گریه کنم.کودکی را دیدم ۴ سال داشت فقط ۴ سال..از همه

خواهش میکرد تا ادامس که داشتو از بخرند ..........................تا شاید پولی بگیره ونون شبو باهاش تهیه کنه ..............خیلی ها هستن برای عیدی برای برای بچه ی خود ................نمی خوام ادامه بدم فایده نداره

+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۶ ب.ظ توسط محمد جواد |





+ نوشته شده در جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۱:۲ ب.ظ توسط محمد جواد |

بازمی گردی؟
چه تمنّای محالی!
خنده ام می گیرد...
.
.
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۵۴ ب.ظ توسط محمد جواد |

این روزها که می گذرد

احساس می کنم خیلی نزدیکتری

نمی دانم تو به زمین نزدیک تر شدی

یا من اوج گرفته ام به سوی تو

هرچه هست غربت دلنشینی ست

کاش تمام نشود...



+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۵۲ ب.ظ توسط محمد جواد |

صفایی بود دیشب با خیالت ، خلوت من را...
ولی باز پنهانی تو راهم آرزو کردم ...
.
.
.
.
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۴۲ ب.ظ توسط محمد جواد |

باران بهانه ای بود كه زیر چتر من تا انتهای كوچه بیایی...
كاش نه كوچه انتهایی داشت و نه
باران بند می آمد
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۴۰ ب.ظ توسط محمد جواد |

پسر گـــــــــلم یه دقیقه میای کارت دارم...
پسرم خـــــــــــدا خیرت بده یه دقیقه بیا...
چه پسسسری دارم من، مامان جان بیا یه دقیقه...
و...
با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و با توجه به خطر جـــــــــــدی خونه تکونی در صورت شنیدن هر کدام از این الفاظ توسط مادرتان سریعا محل را ترک نموده (حتی شده از پنجره بپرین پایین) و ترجیحا تا 1 هفته به محل مذکور مراجعه نفرمایید!!!
لطفا این اخطار را جدی بگیرید یکی جدی نگرفت تا الان 4 تا فرش شسته!!!


+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۸ ب.ظ توسط محمد جواد |

الهی
تو را میخوانم که بهترینها هستی
پس به بهترینهایم بهترینها را عطاکن . . .
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۶ ب.ظ توسط محمد جواد |

خدایا


اگر بناست بسوزیم طاقتمان ده


و اگر بناست بسازیم قدرتمان ده


+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۶ ب.ظ توسط محمد جواد |

فــرقــی نــمی کــند پــیکــاســو بــاشی یــا "مانی" ؛

بــتهــوون باشی یا "داوود" !

اصـلــا فــرقــی نمــی کنــد

مــال ســال هــا پــیــش بــاشــی یــا از اهــالــی مــعاصــر !!

نقــاش بــاشــی یــا نبــاشــی . . .

بــا ســاز بــخوانــی یــا بــی ســاز !!

الــفبــا را بــشنــاســی یــا نــه . . .!!

"دلــتــنــگ" کــه بــاشی ،

هــرکــس بــه هــر زبــانــی تــو را مــی فهــد . . .

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۵ ب.ظ توسط محمد جواد |

آدمی که بی صـــدا قـــهر مـــــیکند
می خواهــــد کـــــه بمـــــــــاند!
که دوبــــاره بخواهـــد...
که دوبــــــاره خواســــته شــــود...
وگــــرنه رفــــتن را که بلــــد اســــــت!!!!
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۴ ب.ظ توسط محمد جواد |

دیر زمانیست که چشم گذاشته ام...

آن قدر که بازی را از یاد برده ام!!

بگذار ببینم؟!

تو باید مرا پیدا کنی یا من تو را؟!؟
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۹:۳۱ ب.ظ توسط محمد جواد |


ادامه مطلب
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۵۳ ق.ظ توسط محمد جواد |

هرگز نفهمیدم فراموش کردن دَرد داشت یا فراموش شُدن ...

به هر حال دارَم فراموش میکنم ..., "فراموش شُدنم را!"
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۴۸ ق.ظ توسط محمد جواد |

تنهـــــــایی های من
دو نفـــــــره استـــــــــ
یـــــــــا با تــــــــو
یـــــــا با خیـــــال ِ تــــــــــو
+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۴۷ ق.ظ توسط محمد جواد |

گـــــاهی ارزش واقعی یک لحظه را
تــــا زمــــانــی که به یک "خـاطره" تبدیل شود نمی‌فهمیم!

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۴۵ ق.ظ توسط محمد جواد |

دلم ساعتی میخواهد

که مانده باشد

روی ساعتهای " با تو بودن " !!!!!!


+ نوشته شده در شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۴۳ ق.ظ توسط محمد جواد |

+ نوشته شده در یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ توسط محمد جواد |