از ابتدای قصه عشاق تا ابد  

بی شک شبیه فاطمه(س) پیدا

نمی شود

 

 

ایام شهادت مادر هستی٬ سبب خلقت

٬خانم حضرت زهرا سلام الله علیها

 به پیشگاه صاحب عزای واقعی امام زمان(عج) ٬

رهبرمعظم  انقلاب وعزاداران حضرتش تسلیت

 باد

+ نوشته شده در سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۹:۴۰ ق.ظ توسط محمد جواد |

سلام

می دونم خیلی وقته نمی یام .راستیتش حوصله ندارم

دلم گرفته الان ۲ هفته است که دلم گرفته و باز نمی شه . گفتم به یکی از دوستام در دول کنم که یکم اروم شم

یکم راهنمایی کنه راهنمایی کرد اما چه فایده راهنمایی که اخرش خودش می زاره می زاره می ره

همیشه توی دنیا ی خودم فکر می کردم . می تونم یکی رو ژیدا کنم که بهم ارامش بده ..... اما همه اش مثل کابوسه ....

کاش حداقل می فهمید من قبلا شکستم و لازم نیست دوباره من و بشکونه

+ نوشته شده در جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ توسط محمد جواد |

سلام

می دونم خیلی وقته نمی یام .راستیتش حوصله ندارم

دلم گرفته الان ۲ هفته است که دلم گرفته و باز نمی شه . گفتم به یکی از دوستام در دول کنم که یکم اروم شم

یکم راهنمایی کنه راهنمایی کرد اما چه فایده راهنمایی که اخرش خودش می زاره می زاره می ره

همیشه توی دنیا ی خودم فکر می کردم . می تونم یکی رو ژیدا کنم که بهم ارامش بده ..... اما همه اش مثل کابوسه ....

کاش حداقل می فهمید من قبلا شکستم و لازم نیست دوباره من و بشکونه

+ نوشته شده در جمعه ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۴۸ ق.ظ توسط محمد جواد |


مفصل است ، خاطره هایی پر از خون و ننگ ونام و ترس و دلاوری و صداقت و دروغ و خیانت و فداکاری و . . . و شهادتها و . . . چه بگویم ؟

چه آتشی چه آتشی ؟ اگر آب اقیانوس های عالم را بر آن می ریختند زبانه هایش آرام نمی گرفت ، خیلی پیش رفتم . . . خیلی . . . مرگ و قدرت شانه به شانه ام می آمدند. به هر حال گذشت ، آری ، مثل اینکه دیگر گذشت و من از این سفر افسانه ای حماسی که منزلها و صحراها بریدم و برگشتم و با دست خالی بسیاری از آنها که در آن وادیها در پی من می آمدند ، برگشتند و فروختندو چه گران ،چه ارزان !!!

وزارت ، مدیریت کل ، وکالت ، نماینگی . . .ریاست فلان . . . هو . . .و من آنچه را اندوخته بودم و داشتم نفروختم . که از هرچه می دادند گران تر بود ، معامله مان نشد بالاخره من ماندم و هیچ !!و آمدم آهسته و آهسته و خزیدم به این گوشه مدرسه و . . . معلمی . . . و هرگز افسوس نخوردم و سخت غرق لذت و فخر که ماندم و دنیا ورا نفریفت و به آزادی ام ، به ایمانم و به راهم ، خیانت نکردم . . . ایستدم اما بازنگشتم  !

"استوار ماندن و به هر بادی بیاد نرفتن دین من است" ، دینی که پیروانش بسیار کم اند .

مردم همه آزادگان روزند و پاسداران شب . جنید با مریدان از میدان بغداد می گذشت ؛ سارق مشهوری را که کوهستان های حومه شهر را در زیر شمشیر خویش گرفته بود  بر سردار بالا برده بودند عبرت خلق را ؛ جنید پیش آمد و بر پای او بوسه زد. مردان خروش کردند. گفت: بر پای  آن مرد باید بوسه داد که در راه خویش تا بدین جا بالا آمده است !

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۸:۲۱ ب.ظ توسط محمد جواد |

به دنیا نیامده بودم تا به این زودی از بین بروم

+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۴۵ ب.ظ توسط محمد جواد |

سلام

   هما ما شاهد بچه های امروزی که بدنیا میان هستیم و هر کداممان چندین بار هوش و استعداد خاص تک تک آنها را تحسین کردیم .

اوایل فکر میکردین که این استعداد ویژه فقط مختص برادر خواهر خودمان است !

اما بعدا دیدین که نه

مثل اینکه همه بچه های سالیان اخیر که به دنیا میان باهوشن

پس ما در سز شاخه نظریه تکامل داروین هستیم ! و داریم آخرین تغییراتو میبینیم 

آدمای اولیه پس از کشف آتش و پختن گوشت در آتش چون انرژی کمتری جهت هضم غذا استفاده میکردند

کم کم  دارای فک های کوچکتری شدن و مغزشان بزرگتر شد

حالا تصور کنید یه خانم باردار با خوردن یک قرص  آهن به میزان ده کیلو آسفناج به بدنش آهن میرسونه و این تو رشد جنین تاثیر میزاره

حالا سوال من اینه 

- وقتی پختن گوشت آدما رو از آدمای گوشت خام خوار باهوش تر کرده    آیا پیشرفت تو ثنایع غذای نمیتونه آدما رو باهوش کنه ؟

یه آدمی مثلاتو شهر یزد که به عمرش ماهی ندیده بوده 100 سال پیش حالا هر روز ماهی میخوره و ایرانی که تو کشورش موز نیست از آفریقا واسش موز میارن و کنسرو کمپوت و انواع مولتی ویتامینها چه تاثیری تو رشد آدما داشته ؟؟


+ نوشته شده در جمعه ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۸:۱۲ ب.ظ توسط محمد جواد |

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته


+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱:۴ ب.ظ توسط محمد جواد |

Click to view full size image
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۷:۳ ب.ظ توسط محمد جواد |

خب عید هم تموم شد

      و من در اولین کلاس مدرسه نشسته بودم با دلی پر از خاطراتی که گذشت

                                                                            چه زود دیر میشود 

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۶:۲۶ ب.ظ توسط محمد جواد |

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۱:۲ ق.ظ توسط محمد جواد |

Click to view full size image

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۵۴ ق.ظ توسط محمد جواد |

سلام همین الان میخوایم بریم کوه منم دارم از فرصت استفاده میکنم 

مثلا باید بریم طبعیتو ببینیم

Click to view full size image

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۲۴ ق.ظ توسط محمد جواد |

Click to view full size imageاگه حرفی داری بگو تا بگم

+ نوشته شده در شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱:۳۸ ق.ظ توسط محمد جواد |

Click to view full size imageClick to view full size imageClick to view full size image

+ نوشته شده در جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۱:۳۴ ق.ظ توسط محمد جواد |

Click to view full size image

+ نوشته شده در جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۱:۲۲ ق.ظ توسط محمد جواد |

خب عید هم داره تموم میشه از فردا پس فردا باید درس بخونیم

حسابانو بخون بعد فیزیک بعد...

بازم بدبختی شروع شد

+ نوشته شده در جمعه ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۱:۳ ق.ظ توسط محمد جواد |

چه زود عید داره تموم میشه وچه زود یه سال ازعمرمون گذشت

یه روز می بینی تموم عمرمون گذشت..

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۸:۳۶ ب.ظ توسط محمد جواد |


چقدر تغییر کردم و خودم نفهمیدم...

چقدر زود بزرگ شدم و خودم نفهمیدم....

وقتی خودم رو با ۱ سال پیش مقایسه می کنم

انگار فاصله ی صد ساله ای بین من و ۱سال پیشه

اون روزا کسایی رو با تمام وجود دوست داشتم که امروز ازشون بی خبرم...

به کسایی میگفتم دوست دارم که امروز اگه بخوام بگم دروغ گفتم....

چه راحت و ساده این ها تغییر میکنه بدون این که بخوام

و چه سخته اگه خودم بخوام تغییر کنم

اره دنیایه خیلی عجیبیه...

البته دنیاست دیگه! طبیعیه...

چه حرف هایی زدم که امروز شک دارم که من گفته ام یا نه...

باید برام سند بیارن تا مطمئن بشم...

میارن... اره منم... ولی خودم نمی دونم....

واقعا چی شدم؟ چی بودم؟ چی میخوام بشم؟

میدونم...میدونم که روزی میرسه که من امروز هم دیگه وجودی نداره

چه میشه کرد به قول اون رسم روزگاره...

مثه این رسمش...

دوستش داری : دوستت نداره
دوستت داره : دوستش نداری
همدیگرو دوست دارین : از هم دورین

روزگار خیلی نامردی.....همین....

+ نوشته شده در سه شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۵:۱۱ ب.ظ توسط محمد جواد |


هر چند كه دلتنگ تر از تنگ بلورم

با كوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

اندوه من انبوه تر از دامن الوند

بشكوه تر از كوه دماوند غرورم

یك عمر پریشانی دل بسته به مویی است

تنها سر مویی ز سر موی تو دورم

ای عشق به شوق تو گذر می كنم از خویش

تو قاف قرار من و من عین عبورم

بگذار به بالای بلند تو ببالم

كز تیره ی نیلوفرم و تشنه نورم

+ نوشته شده در دوشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۲۲ ب.ظ توسط محمد جواد |

درد تنهای الو سلاممنزل خداست..؟ این منم مزاحمی که اشناست هزار دفعه این شماره رو دلم گرفته است ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صدا است شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که میرسد حساب بنده ها جدا است..؟ الو.. دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد خرابی از دل من است یا که عیب از سیم هاست چرا صدایتان نمیرسد کمی بلندتر صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟ اگر اجازه میدهی برایت درد دل کنم... شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست دل مرا بخوان به سوی خود تا که سبک شوم پناهگاه این دل شکسته خانه شماست الو.. مرا ببخش.. باز هم مزاحم شدم دوباره زنگ میزنم.. دوباره.. تا خدا خداست دوباره.. تا خدا خداست..
+ نوشته شده در دوشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ توسط محمد جواد |

هی روزگار...
+ نوشته شده در شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۴:۱۷ ب.ظ توسط محمد جواد |

تست هوش باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط ۵ ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در ۱۰ میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد (آسانی سوالات شما را گول نزند !!!) :cool:


آماده ای؟ :13:

.



ادامه مطلب
+ نوشته شده در دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۴۹ ب.ظ توسط محمد جواد |