سلام وقعا باورم نمیشه که به همین سادگی که نه یه کم سخته دارم از خدمت که کولباری سنگین برام بود  معاف میشم پسر بودن هم سختیهای خودشو داره خداروشکر از اینکه به ما هم توجه داری خدایا ممنونتم


+ نوشته شده در سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ساعت ۷:۲۴ ق.ظ توسط محمد جواد |