هر روز با خودم فکر می کنم چگونه می شود تمام دنیا، تنها در یک لبخند خلاصه شود؟ ___________________________ دل بیرحم تو با این دل دیوانه چه کرد؟ چه خبر از دل تو .... ؟ نفسش مثل نفسهای دل کوچک من می گیرد؟ یا به یک خنده ی چشمان پر از ناز کسی می میرد ! تو هم از غصه این قهر کمی دلگیری؟
لحظه ای هم خبر از حالِ دل خسته ی من می گیری؟ ...شود آیا که شبی، دل مغرور تو هم، فکر چشمانِ سیاهِ دگری خاک کند دستِ خالی ز وفایت روزی، قطره ای اشک ز چشمان ترم پاک کند چه خبر از دل تو .... ؟ دانی آیا که در این کلبه ی درد، اندکی مهر تو بس بود ولی دل بیرحم تو با این دل دیوانه چه کرد؟
دنیای ما تا حالا به این فکر کردین این دنیا چه جور به وجود اومده آسمونا ءستاره ها ءدریاها خود ما که مهمترین آفریده ی خداوندیم یه چیز خیلی وقته منو مشغول کرده اینکه خدا خودش چجوری به وجود اومده؟
+
نوشته شده در سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ساعت ۱۲:۱۴ ق.ظ توسط محمد جواد
|