دیروز چه روز خوبی بود چه جشن هایی تو خیابون تو پارک بود همه با خانواده شون اومده بودن بیرون ما هم همین طور امام زمان ما هم خیلی با معرفته اون جشن گرفتیم واسش اما نیومد حتی یه نیم نگاهی کنه

+ نوشته شده در سه شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰ساعت ۹:۴۷ ق.ظ توسط محمد جواد |