میگم این سریال ساختمان پزشکان رو نگاه میکنین خیلی فیلمنامه ی قوی ای داره واقعا اون نیما و خانوم شیرزاد خیلی با مزش کردن و همه ی مشائل رو تو غالب شوخی مطرح میکنن اصلا طنز یعنی همین

ولی بعضی جاهاش یه ایراد هایی هست که نمیشه کاری بی ایراد باشه

اون واقعا گفتنش خیلی جالب تره

+ نوشته شده در سه شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰ساعت ۱۰:۴۰ ب.ظ توسط محمد جواد |