گنجشکک اشی‌مشی

گنجشگك اشی مشی، لب بوم ما مشین
بارون می‌اد خیس می‌شی،...
 برف می‌اد گوله می‌شی... می‌افتی تو حوض نقاشی... خیس می‌شی، گوله می‌شی... می‌فتی تو حوض نقاشی... كی می‌گیره فراش باشی... كی می‌كشه قصاب باشی... كی می‌پزه آشپزباشی... كی می‌خوره حكیم باشی... گنجشگك اشی مشی...


(خدا بیامرزه فرهاد جونمو با اون صدای قشنگو اهنگای قشنگترو...)
حیف که قدر بزرگارو وقتی ک هستن نمیدونیمو وقتی ک میرن افسوسشو میخوریم...

+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ساعت ۱۱:۲۹ ب.ظ توسط محمد جواد |