جآلب اسـت (!)

نَه من خستـهـ مے شوم از / دویدنـ / به دنبالـَت ,

و نَه تو کهـ /فــَرار / مے کنے از دست ِ مَن . . .


+ نوشته شده در سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ساعت ۵:۲۵ ب.ظ توسط محمد جواد |