داداشم خیلی مرده. سر ناهار دستم خورد به بطری نوشابه همش ریخت تو غذاش.


هر کی بود یه چک میخوابوند زیر گوشم. ولی داداشم نزد.

بشقابشو باهام عوض کرد:|


برچسب‌ها: داداشه داریم
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱ساعت ۷:۲۷ ب.ظ توسط محمد جواد |