یـــادش به خیــــــــر .... بچــه که بودیـــــم ؛
جـــاده ها خـــراب بـــود ,
نیمکـــت مدرســـه ها خـــراب بـــود ،
شیــــرای آب خـــراب بـــود !
زنـــگای در خونـــه هــا خـــراب بـــــود ؛
ولـــــــــی ؛ ........
آدما ســـــالم بـــــــــودن ..... !!
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ساعت ۱۲:۲۴ ق.ظ توسط محمد جواد |