هیـــــچ گاه"
به خاطـــــر "هیـــــچ کـــــس"
دســـــت از "ارزشــــهایت" نکـــــش...
چــــون .... زمانــــی که اون فـــــــرد از تــــو دســـــت بکشــــد،
تــــو مــــی مانـــی و یـــک ..... "مـــن " بــــــی ارزش
+
نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ساعت ۱۲:۲۴ ق.ظ توسط محمد جواد
|