خدایا...

دعایم را بشنو...

و به زاری و خواری و درماندگی

و توکلم بر خویش رحم کن...

و وای بر من اگر رحمتت شامل حالم نشود...

+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ساعت ۱۲:۳۷ ق.ظ توسط محمد جواد |