دوست نَدارَم اَزت خداحـ ـافٍظـــــے کٌنَـــم لَعنَتـــے

بفــــــــَهم دیگه

چـ ـرا حَتماََ بـایَد اَز زَبـونه خودَم بٍشَنوی

کـــــے میخوای قَبـول کنـــے که

بـا بَقیه ی دختَرای اَطـرافٍت فَرق دارَم ؟

لَعنَتـــ ـ ـــــــــے

فَــــــــرق دارَم. . .


+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ساعت ۷:۷ ب.ظ توسط محمد جواد |