دوست نَدارَم اَزت خداحـ ـافٍظـــــے کٌنَـــم لَعنَتـــے
بفــــــــَهم دیگه
چـ ـرا حَتماََ بـایَد اَز زَبـونه خودَم بٍشَنوی
کـــــے میخوای قَبـول کنـــے که
بـا بَقیه ی دختَرای اَطـرافٍت فَرق دارَم ؟
لَعنَتـــ ـ ـــــــــے
فَــــــــرق دارَم. . .
+
نوشته شده در سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ساعت ۷:۷ ب.ظ توسط محمد جواد
|