یــاد گِـرِفــتَـم انــسانــِ مُــدِرنــی باشــَــم!!
وَ هَـر بــار کِــ دِلــتَـنگــ میــشَوَمــ بِــ جایــِ بُغــضـُ اَشکــ
تَــنها بِـــ ایــنـ جُـملــهـ اِکــتِفا کُنَــم
" هَـوایــِ بَــد ایــنـ روزهـا آدَمـ را اَفــسُردهـ میکُــنَد "
+
نوشته شده در سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ساعت ۷:۱۰ ب.ظ توسط محمد جواد
|