یــاد گِـرِفــتَـم انــسانــِ مُــدِرنــی باشــَــم!!

وَ هَـر بــار کِــ دِلــتَـنگــ میــشَوَمــ بِــ جایــِ بُغــضـُ اَشکــ

تَــنها بِـــ ایــنـ جُـملــهـ اِکــتِفا کُنَــم

" هَـوایــِ بَــد ایــنـ روزهـا آدَمـ را اَفــسُردهـ میکُــنَد "
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ساعت ۷:۱۰ ب.ظ توسط محمد جواد |