یـــــاد اون شـــــب هایـــــی بخیـــــر

کـــــه تا صبـــــح اس ام اس بازی میکردیـــــم !

و آخـــــرش مینوشتـــــی:

کـــــاش الان پیشـــــت بـــــودم
 
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ساعت ۷:۱۱ ب.ظ توسط محمد جواد |