منطق ایرانی: دو حالت داره: یا حق با منه ، یا تو نمی فهمی که حق با منه
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ساعت ۱۰:۳۴ ب.ظ توسط محمد جواد |