فکر نکنم هیچ وقت آهنگ ساز خوبی باشم. اکثر آهنگ هایی که میسازم شبیه هم هستن حتی تا بحال روم نشده به کسی بگم من این آهنگ رو ساختم!!! کلا گیر میدم به یک قسمت ساز و کل مانورم همونجاست نمیدونم شاید خیلی تازه واردم، ولی استادم میگفت باید از همین الان آهنگ سازی رو تمرین کنی البته اگه بخوای در آینده برای خودت تو سنتور حرفی برای گفتن داشته باشی .
احساس میکنم هیچی بلد نیستم هیچی ولی استاد میگه کارت خیلی خوبه(چه تناقضی :) ) خودم راضی نیستم البته این خاصییت انسانه که از کار خودش راضی نباشه ، آهنگ سازی ارتباط مستقیمی با احساس آدم داره شاید احساسم این طوره آخه مرد حسابی یه شبه که نمیشه کارن همایونفر شد.
ولی باید یاد بگیرم !
باید که نه ، حتما ... . . . . . .