مایک : تو یه روانی هستی و من عاشقتم ...
اَبی : من روانی نیستم
مایک : من الان بهت گفتم عاشقتم ولی تو فقط واژه روانیُ شنیدی،
این نشونه آدمای روانیه !

حقیقت زشت-رابرت لوکتیک

+ نوشته شده در سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ساعت ۱۱:۴۱ ق.ظ توسط محمد جواد |